Frågor & Svar

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om tjänsten.

Hittar du inte svar på din fråga? Skicka ett mail till yogini@lindaklang.se

Jag kommer bara till butikssidan och kan inte se filmerna, vad ska jag göra?

– Prova en annan webbläsare, exempelvis Firefox
– Byt lösenord och logga ut från ditt konto
Fungerar det ändå inte, hör av dig på yogini@lindaklang.se

Jag har varit medlem tidigare och vill börja använda tjänsten igen men det funkar inte som det ska?

Vi har i början på 2018 gjort en stor uppdatering som kan påverka gamla prenumerationer. Får du inte ditt konto eller prenumeration att fungera, skicka ett mail till david@altefur.com för felsökning.
Ange vad som är problemet och vilken mailadress du försöker använda.

Hur gör jag för att använda tjänsten?

För att använda yoginilindaklang.se krävs en prenumeration, den köper du enkelt genom att gå till startsidan och klicka på knappen köp prenumeration som finns i anslutning till inloggningsformuläret.

Jag kan inte se filmerna, vad ska jag göra?

Filmerna strömmas genom teknik som ska fungera på de flesta plattformarna. Se till att din webbläsare är uppdaterad och att du har en aktiv prenumeration.

Hur gör jag för att säga upp prenumerationen?

Se till att vara inloggad och gå in på knappen Mitt konto och klicka dig vidare.

Var hittar jag mitt kvitto?

Gå in på Mitt konto… Tidigare ordrar och klicka på Visa på den transaktion som du vill ha kvitto på.